Direktlänk till inlägg 23 februari 2021

RYMDBESÖK

Av stig lennart NILSSON - 23 februari 2021 16:09

En bra gratis blogg Lista bloggar Om Bloggis Skapa konto Logga in PEKANUS Yours Entertainer from SpaceLevel. Starship Nations Coming Closer in Söder. KONSTIGA PROFILER I ETT UFO OVANFÖR TILL HÖGER OM HUSET. VERKLIG NOVELL Taggar: ufo novell sverige svensk seraf NÄR Du Tittar Upp mot Stjärnorna en Klar Kväll eller Natt i Riktning mot Söder Så Kan man Se Mycket Skarpa Konturer och Fler Synliga Stjärnor Förutom Plejades och Aries. Samt Någon Stor LyktLysande Glob som är Jupiter eller Saturnus. Det jag Märkte Höstdagjämningen i Lördags 22.e September Fick mig att Inse. Jorden Har Flyttat sig Närmare Rymden eller Tvärtom. Ska Bara Komma på om Den Trubbiga eller Spetsiga Delen av en FröKärna är den som Öppnar Sig Först och Vilken som Du Bör Plantera Uppåt. Fortsätter snart igen Senare. GodKväll Jag Skulle Gå ut och Kissa Bakom Några Buskar en Höstkväll i Skymningen. Men Redan på Trappan innan jag Stängde Dörren. Då Hörde jag ett Kraftigt Summande Ljud. Men jag Trodde det var en FoderSug som Laddar in Foder till LantbruksLador. Gick en Bit Ut på Gården. Tittade åt Höger Snett Upp från Husgaveln. Och Ovnför Horisonten Står en Lysande Farkost och Hovrar Helt Stilla i Luften. Först Såg jag en Jesus-Liknande Gestalt i Mitten av 3 SkeppsFönster Sedan Lyftes Han Upp och Under Honom Såg jag en Bildskön Mörkhårig Ung Man. Till Vänster om Honom Satt en Skäggig Långhårig Vithårig Gubbe och Glodde Ner på Mig med Sina ArgusÖgon som Tycktes Lysa som en Lampa av Sig Själv. Jag Flyttade Blicken åt Höger och Det Fönstret. Där Satt en Fågel och Tittade Också på mig. Den Eller Det Såg Ut som En KortVäxt TamburMajor. Alltså En Dirigent som Går med MarschStav Främst i Ledet av En Orkester som Går i Bland Gator och Städer och Spelar Instrument. LjusBlå Uniform som Kavaj och Medaljer på Axlarna. Okej Vad Snygg Kapell-Mästare Det Var.... Men Ojdå Ansiktet Var en Fågels med Näbb och Hökögon eller Nåt. Den Varelsen eller MänniskoHybriden Tittade med Sina FågelÖgon Rakt in i och Ner på Mig. Då Sade jag Till mig Själv.. Nej. Nu Får Det Vara Nog. Det Kan inte Finnas Fåglar som Liknar Människor. Något FörSkrämd och FörNekande Så Gick jag Helt Resolut Absolut Bort Från SynFältet Deras och Halvsprang KöksTrappan in För att Sladdra för Min Far och Mor. Att Jag Såg Jesus eller Nåt och Ett Par Till i Ett Ufo. Han Lommade Snällt med och In i MatSalsRummet och i Mörker Betraktade Vi Farkosten. . Ifrån GavelFönstret Kunde Vi Se Farkosten med Vanliga SkeppsLanternor Alltså Grön Lykta på Ena Sidan och Röd på Andra. Kommer Inte Ihåg Babord och Styrbord. Det Var min Avlidna Farbror som Var Navigatör på en Ubåt i Karlskrona som Kunde Sånt. Men Han dog i Tbc i Stockholm Nån Månad Innan Han Skulle Fylla 21år. Det SpökLika Skeppet Visade Inte Längre KupeeFönstrena. Det Var Bara jag som Fick se Det . Nu i år Har Jag Läst och Fått Veta att De Har en Skärm som Kan Svängas Runt RymdFarkosten och På så Vis Kan De Själv Bestämma Vem som Skall Få Se Rakt in i Deras Kontrollrum. Jag Såg inga Inga InstrumentDetaljer men Förnimmde Att Alla 3 Varelserna Stod FramFör Ett ManöverBord. Medan De Tittade på Mig. Hade Annars Varit mer Trovärdigt om Också Min Far Fått Se the Beings. FolkLiknande Personer Från en Annan Galax. PositionsLyktorna Blinkade Sakta Mjukt och Fint. Och Så Gled Farkosten Smygande Iväg mot en Annan Sfär Efter Att De Bara Helt Slocknade. Och De Försvann Utan Acceleration.... Kan Också Vara Ett Sådant Skepp Som Lägger De Tectoniska Plattorna. Någonstans Mellan Atmosfären och Stratosfären Sker en Tidsförskjutning och Tiden Upphör att Gälla. Rymdskepp med Utomjordare. Släktingar till Oss . De måste Färdas Saktare än Ljusets Hastighet Upp Tills De Når Fram Emellan Atmosfären och Stratosfären Sedan Bara Trycker De på En Knapp Efter att De Knappat In Färdmålet på en DisplaySkärm. På Stjärnkartan Kan De Ställa in Till Exempel Sirius. Den Blå Stora Vintersynliga Stjärnan på SydVästlig Riktning Från Jorden. Sedan Tar det En Sekund att Färdas Dit. Det Ryktas om att Stora Moderskepp Har Placerat Sig Mellan Atmosfären och Stratosfären Och De Har en Diameter På En Mil. De Har Börjat Ställa Allting TillRätta På Jorden och Vill Komma Fram och Hälsa på oss Jordbor. Nyligen och Kanske i Mitten av Oktober. Då Kommer Det och Mullra Utan JordBävning. Skrivet av PEKANUS, 2012-09-11 01:29 Låter intressant ! Skrivet av bloggare på icedaniel.se, 2012-09-12 01:20 Kommentera: Signatur: Skriv här: Vad heter Pippis författare i förnamn (stor första bokstav)? Bloggis.se Länkar My Bloggplatsen.se perversan bloggo perversan blogg se pelikanus Google Min Bloggspace se Sponsrade Länkar Reklam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

sex

Av stig lennart NILSSON - 26 mars 2022 18:38

https://sv.xhamster.com/videos/singel-step-mom-pussy-play-13928312                                                    
                                https://www.eroprofile.com/m/videos/view/Bier-feest ...

Av stig lennart NILSSON - 25 mars 2022 17:03

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

stiglen

jag 64 år singelman bor själv på landet utanför Laholm. Söker Sångintresserad Singelkvinna 17+ 55år   tel. 0704052788 telesvar 4 signaler +tala in efteråt


Skapa flashcards